סגור תפריט

הגיע הזמן להגיד ביי לכיבוש ושלום לדמוקרטיה

מאת אלק יפרמוב

חושבים שאתם יודעים הכל על האינטרסים שעומדים מאחורי ההפיכה המשטרתית? אז יש את נתניהו, שרוצה לחמוק מהכלא, ויריב לוין, אויבו המושבע של בית המשפט מזה שנים, וגם את החרדים כמובן בשביל בעיסקת ההתגברות, כדי שהם יוכלו להעביר את חוק הגיוס וזהו. זהוא? אז זהו שלא רק.

יש פה כוח נוסף, ואולי הוא הדומיננטי ביותר מבין הכוחות שדוחפים לדיקטטורה, וזה הימין המתנחלי המשיחי, סמוטריץ והחברים שלו. המדינה שהם מתכננים לנו היא מדינה שבה הכיבוש הפך למצב קבע, כלומר לסיפוח, והדת שולטת בכל תחומי החיים שההלכה היא בעצם חוקת המדינה.

במדינה כזאת מן הסתם 3 מיליון פלשתינים ללא זכויות אזרח בכלל, ושאר הקבוצות יופלו וידוקו הוא להטבים פלשתינים אזרחי ישראל, נשים וכל קבוצת מיעוט שאתם יכולים לדמיין זאת תהיה ממש דיקטטורה הלכתית. ברור שכדי לקיים משטר כזה ולדכא באפקטיביות כל ניצני התנגדות, הם מוכרחים לרסק את מערכת המשפט שחלילה עלולה לעמוד בדרכם.

אז מה אנחנו? אלה שנלחמים למען הדמוקרטיה יכולים לעשות? כדי למנוע דיקטטורה מוכרחים להילחם למי שדוחף אליה אי אפשר לנצח את המפלצת המשיחית בלי לאתגר את בסיס התפיסה שלך שהוא מה לעשות, השליטה בכל ארץ ישראל. מוכרחים לדבר על הכיבוש משום שביום שבו הכיבוש ייפול הימין המשיחי ייפול איתו ואנחנו ננצח, אבל אם לא נפיל אותו הכיבוש יכבוש אותנו ותהיה פה דיקטטור. כי כפי שראינו הם ממש לא מתכוונים לעצור בקו הירוק, כך שהמאבק נגד הכיבוש הוא המאבק למען הדמוקרטיה.

מוכרחים לומר ביי לכיבוש ודמוקרטיה עכשיו.

הצטרפו כשותפים

איך תרצו לתרום?

    • 1
    • 2
    • 3

    את פרטי אמצעי התשלום תוכלו להזין בשלב הבא