סגור תפריט

המלחמה על הבית

עומר נחמני נערך למאבק על המדינה

מאת עומר נחמני

בחודשים הקרובים אזרחים שיקראו להתנגדות נגד הממשלה יקבלו איומים.

יגידו שאנחנו ממרידים, אולי יגדילו לעשות copy paste לעבירת ההמרדה בסעיף 134 (א) לחוק העונשין. וגם, כרגיל, יכנו אותנו שמאלנים בוגדים.

אני מבקש מכם לא להתרגש מהשטות הזו.

מהרגע שהממשלה תעביר את פסקת ההתגברות היא תהפוך אותנו מאזרחים לנתינים.

נתין הוא אדם שאין לו זכויות שמוקנות לו מכוח היותו אזרח, אלא רק מכוח רצונה של הממשלה .המשמעות היא שהזכויות שנראות לנו כמובנות מאליהן כמו הזכות לשוויון, לפרטיות, לחירות, להתאגדות, לקניין או אפילו הזכות להצביע בבחירות, יכולות להילקח מאיתנו אם הממשלה רק תרצה בכך.

במצב בו האזרחים הופכים לנתינים, כשהזכויות הבסיסיות שלהם נלקחות מהם, כשהממשלה מפרה באופן יסודי את החוזה שלה עם האזרח, האזרח לא מחויב לשלטון יותר. חובות כמו צבא, מיסים או ציות למשטרה- מאבדות מתוקפן. למעשה, הדרך היחידה של השלטון להבטיח את הציות שלנו, הנתינים, היא טרור והפחדה.

הרי מי שמפחד- מציית בלי לשאול שאלות.

לכן האיומים וההסתה והאלימות יתגברו, כדי שנציית מרוב פחד, ואל תשכחו מי יהיה אמון על המשטרה.

אבל אם נפעל יחד, בנחישות ואומץ, ננצח. כי כשהכבישים יהיו חסומים, כשיהיו מהומות ברחובות, כשלא יצליחו לגייס אנשים למילואים, כשתומכים היחידים של ההמשלה הזו יהיו נוער הגבעות, היא לא תוכל למשול. כוחות המשטרה לא יוכלו להמוני האזרחים ברחובות, גיוס צבא לעבודות שיטור יענה במרד, חברות ההייטק יתגייסו למאבק או שיעזבו את הארץ, הכלכלה תתרסק, העולם יפעיל לחץ אדיר ויחתוך סיוע וקשרים. בסוף הלחץ יעבוד וממשלת החושך הזאת תיפול.

תזכרו, לאידיאולוגיה הקיצונית של הממשלה הזאת אין רוב בציבור והיא תקרוס לתוך עצמה. רק צריך להילחם, להתמיד, להאמין ולא לפחד.

הצטרפו כשותפים

איך תרצו לתרום?

    • 1
    • 2
    • 3

    את פרטי אמצעי התשלום תוכלו להזין בשלב הבא