סגור תפריט

ממשלה סוג ב׳: מי הפוליטיקאים שאוהבים להתקרבן כדי לגרוף אהדה

מאת תומר אביטל

יוקר המחיה מזנק. אתם יודעים למי זה לא מפריע? לפוליטיקאים שקוראים למצביעים שלהם אזרחים סוג ב׳, זוכרים? אז בואו נעשה סדר. לבנימין נתניהו יש הון שמח ב-70 מיליון שקל, יש לו זיקה לשבעה בתים. כן, וגם הדירה היא בניו יורק, עדיין על שמו. יושב ראש ש”ס אריה דרעי ומשפחתו מחזיקים אימפריית נדל״ן, חלקה מושכרת למהגרי עבודה. לדרעי יש תכשיטים וכלי כסף בשווי של כשש מאות, 1000 ש”ח 500 בקבוקי יין, בחשבונות הבנק שלו מופקדים לעיתים מאות אלפי שקלים במזומן והוא אוהב לבלות בבית הנופש בספסופה או בקמפינסקי סנט מוריץ אחד מאתרי נופש היקרים ביותר באירופה.

ליושב ראש יהדות התורה, יצחק גולדקנופף, יש בניין שלם בבעלותו שתי דירות יוקרה בירושלים ובית נוסף שבוצע לחמש דירות שונות. שר השיכון כן? אגב, אף אחד מהם לא חשף את הצהרות ההון שלו. זה הכל מההדלפות יש מצב שיש להם הרבה יותר כסף.

נכון, אלו ראשי מפלגות, לא חוכמה תקשיבו לזה. לחיים כץ מהליכוד יש 6 וחצי דירות וקרקע חקלאית בשווי 18 וחצי מיליון שקל. לבועז ביסמוט, יש גם פנטהאוז בצפון תל אביב, לניר ברקת פעם אחרונה שבדקתי עם מיליארד ושלוש מאות מיליון שקל וחמש דירות בירושלים. הרשימה ממשיכה, אבל נראה לי שהתמונה ברורה הם אף פעם לא אזרחי סוג ב׳ והם לא עוזרים לאזרחי סוג ב׳. אזרחים סוג ביתי למשל, הערבים. רק 42% מהצעירים שם זכאים לבגרות זה חצים אצל היהודים, שלא לדבר על כמות הנרצחים שם שייקרו להם אזרחים סוג מת. אזרחים סוג ב׳ זה למשל, יוצאי אתיופיה, 41% מהצעירים שם מוכרים לשירותי הרווחה. פי 3 מהציבור הכללי. אזרחים סוג ב׳ זה למשל נשים למרות שהן חצי מהאוכלוסיה ב-72 רשויות מקומיות, רבע מכל הרשויות בארץ, אין אפילו חברת מועצה אחת.

הממשלה בקושי סייעה השנה, לאוכלוסיות מקופחות. איזה חוקי כן העבירה? מימון אינסופי של נתניהו ומשפחתו, גם בבתים הפרטיים שלהם. הממשלה הזאת חזקה מול מפגינים אבל חלשה מול מונופולים היא לא פרקה אותם, היא לא השלימה רפורמות להוזלת יוקר המחיה, אפילו את רפורמת החקלאות. בגלל זה הפירות והירקות כל כך יקרים.


הממשלה כן העבירה מיליארדים מהכיסים של אלו שעובדים לכיסים של אלו שלא עובדים. מילא זה המיליארדים ילכו לעודד חרדים להישאר לא משכילים ולא עובדים, מי ששם חושב על העתיד בכלל? אז זה לא סרטון על ח”כים עשירים, ממש לא, זה הסרטון על חכים צבועים שקוראים למצביעים שלהם אזרחים סוג ב׳. זה סרטון על ח”כים שבמקום לעזור לשכבות המוחלשות, הם יוצרים אותן.

הצטרפו כשותפים

איך תרצו לתרום?

    • 1
    • 2
    • 3

    את פרטי אמצעי התשלום תוכלו להזין בשלב הבא